Zásady ochrany osobných údajov registra elektronických služieb
Aktualizované 2024/2/7
Spoločnosť Delipap Oy sa zaväzuje chrániť súkromie svojich zákazníkov a ostatných návštevníkov našich webových stránok. Tieto Zásady registrácie a ochrany osobných údajov (ďalej len „Zásady registrácie“) opisujú, ako spoločnosť Delipap OY spracováva osobné údaje v súlade so zákonom o osobných údajoch (§ 10 a 24) a všeobecným nariadením EÚ o ochrane údajov (GDPR). Zásady ochrany osobných údajov sa vzťahujú na všetky webové stránky spoločnosti Delipap Oy, ktoré zhromažďujú osobné údaje alebo na ktorých je odkaz na Zásady ochrany osobných údajov alebo na ktorých sú Zásady ochrany osobných údajov viditeľné.
Je pre nás dôležité, aby ste vedeli, aké osobné údaje zhromažďujeme, a aby ste poznali svoje práva týkajúce sa vašich osobných údajov. Toto oznámenie preto vysvetľuje, na aké účely zhromažďujeme a používame osobné údaje a ako sme zabezpečili, aby ste mali primeranú kontrolu nad používaním vašich osobných údajov.
1. SPRÁVCA ÚDAJOV
Delipap Oy
Identifikačné číslo firmy: 0251325-6
Teollisuustie 19, 02880 Veikkola, Finland
2. KONTAKTNÁ OSOBA PRE ZÁLEŽITOSTI TÝKAJÚCE SA REGISTROV
Úradník pre ochranu údajov, Johanna Tiainen
E-mail: johanna.tiainen@delipap.fi
Telefón 09-260 620
3. NÁZOV REGISTRA
Osobný register elektronických služieb spoločnosti Delipap Oy
4. ÚČEL A ZÁKLAD SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Primárnym základom pre spracovanie osobných údajov je vzťah medzi spoločnosťou Delipap Oy a zákazníkom, súhlas zákazníka alebo iný právny základ alebo vecná súvislosť v súlade s GDPR.
Osobné údaje sa môžu spracúvať na tieto účely: riadenie vzťahu so zákazníkom a riadenie a realizácia súvisiacej komunikácie, doručovanie, spracovanie a archivácia objednávok, predchádzanie zneužívaniu, poskytovanie lepších služieb zákazníkom, riadenie spätnej väzby od zákazníkov a iných spotrebiteľských prieskumov, marketingové účely a riadenie iných online služieb a riadenie a realizácia súvisiacej komunikácie a marketingu.
5. OBSAH REGISTRA
Informácie o dotknutej osobe môžu zahŕňať: meno, zákaznícke číslo, adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, jazyk, ďalšie informácie týkajúce sa vzťahu so zákazníkom a objednaných služieb, ako sú povolenia a zákazy priameho marketingu, a ďalšie potrebné kontaktné informácie.
6. OBDOBIE UCHOVÁVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Spoločnosť uchováva osobné údaje v registri zákazníkov dovtedy, kým nemožno považovať zákaznícky vzťah medzi dotknutou osobou a spoločnosťou Delipap Oy za ukončený. Dátum ukončenia platnosti sa určuje od posledného servisného kontaktu alebo kontaktu subjektu údajov plus 10 rokov. Z právnych dôvodov môže byť potrebné uchovávať niektoré údaje dlhšie.
7. PRAVIDELNÉ ZDROJE INFORMÁCIÍ
Hlavné zdroje informácií sú:
Subjekt údajov a udalosti súvisiace so zákazníckym vzťahom subjektu údajov, využívaním služieb, komunikáciou a transakciami. Spoločnosť Delipap oy registruje informácie o používateľovi webových stránok, ktoré používateľ sám poskytuje pri používaní webových stránok. Údaje sa získavajú napríklad zo správ odoslaných prostredníctvom webových formulárov, e-mailu, telefónu, služieb sociálnych médií a iných situácií, v ktorých používateľ sám poskytuje svoje údaje.
Okrem informácií poskytnutých dotknutou osobou a udalostí súvisiacich so zákazníckym vzťahom dotknutej osoby, využívaním služieb, komunikáciou a transakciami (logovacie údaje)
8. PRAVIDELNÉ ZVEREJŇOVANIE A PRENOSY ÚDAJOV MIMO EÚ ALEBO EURÓPSKEHO HOSPODÁRSKEHO PRIESTORU
Údaje o zákazníkoch sa nezverejňujú mimo spoločnosti Delipap Oy. Potrebné informácie o dodávkach sa však môžu sprístupniť spoločnosti Budbee AB, aby sa zaručilo doručenie objednávok. Údaje sa môžu zverejňovať len v rozsahu dohodnutom s používateľom. Údaje o zákazníkoch sa neprenášajú mimo Európskeho hospodárskeho priestoru.
9. OPIS ZÁSAD OCHRANY REGISTRA
Údaje v registri používateľov webových stránok spoločnosti Delipap Oy sú uložené v systéme správcu, ktorý je chránený vhodným fyzickým a digitálnym zabezpečením hardvéru. K takýmto prostriedkom patrí používanie firewallov, zabezpečených miestností s vybavením, kontrolované udeľovanie prístupových práv a monitorovanie ich používania, školenie pracovníkov zapojených do spracovania údajov a používanie požadovaných techník šifrovania. Prístup do systému si vyžaduje používateľské meno a heslo a údaje obsiahnuté v registri sa nachádzajú v uzamknutých a zabezpečených priestoroch.
S registrom sa zaobchádza opatrne a riadne. Prevádzkovateľ zabezpečuje, aby s uloženými údajmi a prístupovými právami k serveru a inými údajmi, ktoré sú rozhodujúce pre bezpečnosť osobných údajov a prístupových práv k serveru, zaobchádzali dôverne a len zamestnanci, ktorí to majú v popise práce. Prístup k digitálnym materiálom je obmedzený na osobné používateľské meno a heslo oprávneného zamestnanca.
Papierové materiály sa uchovávajú v uzamknutej miestnosti, do ktorej majú prístup len oprávnení zamestnanci.
10. PROFIL
Spoločnosť Delipap Oy nevykonáva žiadne profilovanie týkajúce sa údajov zákazníkov.
11. PRÁVO DOTKNUTEJ OSOBY NAMIETAŤ PROTI SPRACÚVANIU OSOBNÝCH ÚDAJOV A PRIAMEMU MARKETINGU (PRÁVO NAMIETAŤ)
Dotknutá osoba má právo namietať z dôvodov týkajúcich sa jej konkrétnej situácie proti spracovateľským operáciám, ktoré spoločnosť Delipap Oy vykonáva na osobných údajoch dotknutej osoby, ak je spracúvanie založené na zákazníckom vzťahu medzi spoločnosťou Delipap Oy a dotknutou osobou. Dotknutá osoba môže namietať proti spracúvaniu svojich údajov v súlade s bodom 13 týchto zásad ochrany osobných údajov. Dotknutá osoba musí uviesť konkrétnu situáciu, na základe ktorej namieta proti spracúvaniu. Spoločnosť Delipap s.r.o. môže odmietnuť vykonať žiadosť o námietku z dôvodov stanovených zákonom.
12. ĎALŠIE PRÁVA DOTKNUTEJ OSOBY V SÚVISLOSTI SO SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV
12.1. Právo dotknutej osoby na prístup (právo na nahliadnutie)
Dotknutá osoba má právo nahliadnuť do údajov, ktoré sa jej týkajú a ktoré boli uložené v registri zákazníkov spoločnosti Delipap Oy. Žiadosť o nahliadnutie musí byť podaná v súlade s oddielom 13 týchto zásad ochrany osobných údajov. Právo na prístup môže byť zamietnuté z dôvodov stanovených zákonom. Uplatnenie práva na prístup je v zásade bezplatné.
12.2. Právo dotknutej osoby požiadať o opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania údajov
Dotknutá osoba môže požiadať o opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania nepresných, nepotrebných, neúplných alebo neaktuálnych údajov. Žiadosť o opravu by sa mala podať v súlade s bodom 13 tohto oznámenia o ochrane osobných údajov. Dotknutá osoba má tiež právo požadovať od prevádzkovateľa, aby obmedzil spracúvanie jej osobných údajov, napríklad keď dotknutá osoba čaká na odpoveď spoločnosti Delipap Ltd na žiadosť o opravu alebo vymazanie.
12.3. Právo dotknutej osoby podať sťažnosť dozornému orgánu
Dotknutá osoba má právo podať sťažnosť príslušnému dozornému orgánu, ak prevádzkovateľ nedodržal platné nariadenie o ochrane údajov.
12.4. Ďalšie práva
Ak sa osobné údaje spracúvajú na základe súhlasu dotknutej osoby, dotknutá osoba má právo svoj súhlas odvolať oznámením
13. KONTAKTNÉ INFORMÁCIE
Dotknutá osoba by mala kontaktovať spoločnosť Delipap Oy vo všetkých záležitostiach týkajúcich sa spracovania osobných údajov a výkonu svojich práv.
- E-mailom: johanna.tiainen@delipap.fi
- Poštou na adresu: Teollisuustie 19, 02880 Veikkola
V prípade potreby môže spoločnosť Delipap Oy požiadať dotknutú osobu, aby svoju žiadosť spresnila písomne, a v prípade potreby môže byť pred vykonaním akýchkoľvek ďalších krokov overená totožnosť dotknutej osoby.
14. SÚBORY COOKIE, KTORÉ POUŽÍVAME
Súbory cookie sú malé textové súbory, ktoré sa automaticky ukladajú do vášho počítača/koncového zariadenia pri návšteve rôznych webových stránok. Súbory cookie používame na to, aby boli naše služby čo najprívetivejšie pre používateľov. Ak nechcete, aby webová služba dostávala informácie prostredníctvom súborov cookie, akceptujte len nevyhnutné súbory cookie.
Tento softvér ukladá informácie, ako napríklad, ktorú stránku ste navštívili, ako dlho ste sa na stránke zdržali, ako ste sa na stránku dostali a na ktoré odkazy ste klikli. Súbory cookie môžeme používať aj na zlepšenie našich služieb a webovej lokality, na analýzu používania webovej lokality a na cielenie a optimalizáciu marketingu. Sledovaním návštevnosti webovej lokality zlepšujeme našu webovú lokalitu, aby bola lepšia a poskytovala používateľom lepší zážitok.